вторник, 22 ноември 2016 г.

Добре дошли в моя блог!



Добре дошли

в блога на един човек, който след своите житейски преживелици намери най-добрата терапия за справяне със стреса, най-неочакваната светлина за ориентиране в безпътицата, най-спонтанния начин да изрази себе си.
Защото какво е животът без споделяне и делниците без общуване…
Ще бъда благодарен за минутите, които отделите от времето си, за да прочетете написаното от мен, както и за бележките, препоръките, критиките, които то вероятно ще предизвика. И добри думи, надявам се.
Наскоро, преди дни излезе втората ми книга – „Старата къща“, която е един роман-изповед. Ще го публикувам и тук, но най-напред ми се иска да ви срещна с моя първи опит в литературата, от който се роди първата ми книга с разкази – „Какъв хубав сън“. Всяка случка, всеки миг, описан и в двете книги, е преживян. Те са толкова истински, колкото ми се иска да са и в редовете, които предлагам на вниманието ви.

Благодаря!


Няма коментари:

Публикуване на коментар